Nasze doswiadczenie – to Wasz sukces!

Transport lotniczy wielkogabarytowego ładunku niebezpiecznego (4,5 tony) z USA do Mińska na 11 dni przed Nowym Rokiem

Transport lotniczy wielkogabarytowego ładunku niebezpiecznego (4,5 tony) z USA do Mińska na 11 dni przed Nowym Rokiem

Oprócz właściwości ładunku, transport ten był utrudniony przez warunki pogodowe: wiele portów lotniczych Europy i Ameryki cierpiało z przyczyny obfitych opadów śniegu, a same loty były utrudnione. Oprócz tego przeważająca większość portów lotniczych wprowadziła embargo na ładunki eksportowe. Priorytet oddano przewozom pasażerskim i pocztowym. Przewożono tylko pilne ładunki i w wyższych taryfach… 

1.jpg2.jpg

Sprężarka dieslowa dla maszyn wiertniczych o wadze 4488 kg, wymiarach 345х220х203 i objętości 15 m³ oczekiwała na wysyłkę z magazynu w Michigan-City, Indiana. Miejsce docelowe — Narodowy Port Lotniczy Mińsk. Wymiary i waga ładunku, a przede wszystkim 9 klasa zagrożenia nakładały wiele ograniczeń na możliwość jego dostawy w jakimkolwiek przyśpieszonym trybie.
Warunki dostawy: ładunek powinien zostać dostarczony przed 31 grudnia. W przypadku opóźnienia w dostawie odbiorca końcowy już nie miałby możliwości opłaty tego towaru. Zleceniodawca mógł zaryzykować i zamówić dostawę tylko będąc całkowicie pewnym firmy przewoźnika i wierząc jej zapewnieniom. Zaufał firmie TELS.
Dostawa ładunku została zorganizowana przez Dział Transportu Lotniczego.
Trasa ładunku z uwzględnieniem wszystkich zewnętrznych uwarunkowań została przygotowana następująca:
  1. Auto: Michigan-City, Indiana – Magazyn Roselle, New Jersey
  2. Auto: Roselle, New Jersey – New York (JFK Airport)
  3. Air: New York – Hamilton, Canada (Hamilton Civic Airport)
  4. Air: Hamilton, Canada – Katowice, Poland Pyrzowice Airport
  5. Auto: Katowice, Poland – Warszawa (Okęcie Airport)
  6. Auto: Warszawa – Minsk (National Airport Minsk)
    3.jpg

Ostatecznie ładunek został dostarczony w ciągu 11 dni. W Narodowym Porcie Lotniczym Mińsk kierownik Działu Transportu Lotniczego Jurij Szydłowskij musiał samodzielnie zorganizować rozładunek agregatu przy pomocy dźwigu samochodowego, ponieważ w porcie lotniczym zabrakło sprzętu wymaganego do rozładowania takiego ładunku. 

4.jpg

Zleceniodawca był bardzo zadowolony z szybkości i ceny dostawy.
W wyniku kolejne trzy ładunki ze Stanów oczekują w kolejce, a Dział Transportu Lotniczego jest gotowy do realizacji nowych trudnych projektów. 


Back to the list


Proszę o telefon

Aktualności TELS

07.09.2020 Oszuści się zaktywizowali: w jakich sytuacjach dochodzi do kradzieży ładunków?

Na tle wzrostu zdarzeń o charakterze przestępczym na rynku przewozów towarowych, Departament Prawny Grupy Kapitałowej TELS po raz kolejny przypomina swoim pracownikom i kontrahentom, jak ważne jest przestrzeganie „zasad prewencji” kradzieży ładunków oraz procedur dopuszczania podwykonawców do przewozu.

19.08.2020 TELS utrzymuje dodatnią dynamikę na tle ujemnych wskaźników rynkowych

Dział Marketingu Grupy TELS przedstawił kierownictwu firmy analizę pracy z klientami za pierwsze półrocze 2020 roku. Ogólne efekty współpracy przedstawiają się następująco: w I półroczu 2020 r., w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku, wzrost zleceń transportowych Grupy TELS wyniósł 5%, wzrost uzyskanego dochodu - 6%.

31.07.2020 Trzy opcje organizacji znakowania towarów importowanych do Rosji

Obecnie w Rosji trwają próby w zakresie rejestracji towarów w systemie „Честный ЗНАК” (Uczciwy ZNAK) z oznaczeniem kodami Data Matrix. Od 1 lipca 2020 r. obowiązkowe jest znakowanie wszystkich leków, butów i papierosów. Od 1 października 2020 r. obowiązek ten wejdzie w życie w zakresie perfum i wód toaletowych oraz artykułów fotograficznych, od 1 listopada - opon i felg, od 1 stycznia - artykułów przemysłu lekkiego.

Mapa strony