Nasze doswiadczenie – to Wasz sukces!

Dostarczanie ładunków lotniczych w szczycie sezonu: latamy, gdy inni nie mogą

04.09.2017

Transport lotniczy jest praktycznie niezbędny w tych dziedzinach biznesu, w których wymagane jest regularne dostarczanie towarów z odległych regionów świata. Ale jego główna zaleta - szybkość dostaw – może zniknąć w „pikowym sezonie” (pick season).
W okresie jesienno-zimowym brakuje możliwości przewozowych. W transporcie lotniczym w wymaganym momencie może po prostu nie być odpowiedniej ilości miejsc, i nie będzie ich można kupić za żadne pieniądze (przy czym frachty i tak znacząco rosną, czasami kilkukrotnie).

Shidlovskiy.jpg


Yurij Shidlovsky,
kierownik działu transportu lotniczego:

Szczyt sezonu na rynku transportu lotniczego z regionu Azji zasadniczo rozpoczyna się od września. Przed długimi okresami świątecznymi w Chinach wszyscy starają się wywieźć swoje towary, rośnie zapotrzebowanie na dostawę powietrzną i zaczyna brakować przestrzeni ładunkowej w samolotach. Ceny także szybko rosną.

Rozwiązaniem tego problemu mogą być tylko długoterminowe i oparte na wzajemnym zaufaniu relacje z liniami lotniczymi, co pozwala na wcześniejsze rezerwowanie miejsc transportowych na dowolny okres.

Zawarliśmy odpowiednie porozumienia, aby Wasze ładunki dotarły na czas

Stałym Klientom Grupy TELS zawsze zapewniamy miejsca towarowe na dowolnym kierunku. W oparciu o prognozowane potrzeby Klientów nasza firma rezerwuje sobie miejsca ładunkowe na długo przed szczytowym sezonem.
TELS ściśle współpracuje z takimi gigantami branży transportu lotniczego jak: British Airways, Air France, DHL Global Forwarding, Korean Air, Lufthansa, Hong Kong Airlines, Turkish Airlines, KLM, China Airlines, Air Baltic, Emirates Airline, Finnair, Belavia, Air Bridge, Air China, Czech Airlines, LOT Polish Airlines, Aeroflot.
Z tymi i innymi przewoźnikami lotniczymi TELS posiada umowy partnerskie, dzięki czemu tworzy się coś w rodzaju "buforu ładunkowego", co pozwala chronić naszych Klientów przed nieprzewidzianymi sytuacjami związanymi z brakiem miejsc.

Anna Vazhnik.jpg


Anna Vazhnik,
kierownik działu sprzedaży:


Na rynku przewozów lotniczych istnieje niewiele firm, które są gotowe zagwarantować swoim klientom stałą dostępność miejsc w samolotach i ustalają stawki frachtu na dłuższy okres. Grupa TELS znajduje się w tej niewielkiej liczbie wiarygodnych partnerów logistycznych.



Korzyści dla Klienta Grupy TELS

Gwarantowana wielkość przestrzeni ładunkowej i stałe stawki frachtu dają naszym Klientom znaczącą przewagę konkurencyjną na rynku dzięki:

1) nieprzerwanemu procesowi dostaw towarów w każdym sezonie,

2) możliwości pilnej dostawy dodatkowych partii towaru,

3) przestrzeganiu zobowiązań umownych wobec partnerów i klientów, minimalizacji ryzyka niedostarczenia towaru i związanych z tym strat,

4) dokładnemu planowaniu i optymalizacji budżetu logistycznego.

Zawsze cieszymy się, kiedy możemy zaoferować naszym Klientom optymalne rozwiązanie ich problemów!



Back to the list